5 lengvi žingsniai į sveiką mitybą

Kadangi gaunu Hungry For Change emailus, akis užkliuvo už šio.

Keli paprasti (gal jau ir girdėti patarimai):

  1. Gerk daugiau vandens. Rekomenduojama gerti tiek uncijų vandens kiek gautųsi padalinus savo svorį per pusę. Atsargiai, mato vienetai amerikietiški! Pvz, mano svoris ~70 kg, vadinasi tai yra ~154 svarus (lbs), dalinam iš dviejų ir gaunam 77 uncijas (oz), kas yra 2,18 kg. Vadinas man reikalingo vandens kiekis yra ~2 litrus per dieną. Taip pat rekomenduoja gerti vandenį sumaišytą su citrinos sultimis bei žolelių arbatas.
  2. Valgyk žalią maistą. Turima omenyje daržoves, salotas, lapines kultūras, vaisius, ir tt – šarminį maistą. Optimalus santykis šarminio ir rūgštinio – 80/20.
  3. Keisk mitybą palengva. Svarbi ilgalaikė perspektyva, o ne ideali mityba kelias dienas, po kurių jautiesi apribotas ir alkanas 🙂
  4. Kvėpuok. Kaip ir iškrenta iš konteksto.
    Kvėpavimo pratimai siekiant šalinti rūgštis iš kraujo:
        Įkvėpti skaičiuojant iki 4.
        Sulaikyti orą skaičiuojant iki 8.
        Iškvėpk skaičiuojant iki 4.
        Kartoti 10 kartų.
    Panašu į Tombako rekomendacijas.
  5. Vartok papildus. Žolių milteliai, šarmintas vanduo, šarminiai mineralai, omega-3. Labai jau amerikietiška… Bet pliusas, kad nėra pirktinų papildų sąrašo puslapio apačioje :).

Jei vienu sakiniu – sveiko gyvenimo pamatas yra organizmo šarminimas ir praturtinimas deguonimi, kas labai koreliuoja su Warburg’o teorija.

Žymos:, ,

One Response to 5 lengvi žingsniai į sveiką mitybą

  1. Wow, nuostabus blog’as! Kiek laiko blogini?
    Visas web’as yra geras, taip pat ir turinys!|

Komentuoti: ps4 zaidimu skelbimai Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *