Savaitės meniu

Skaitytojų prašymu atsakau į klausimą „ką tu valgai?“. Savaitės meniu – dienoraštis.

Kai perskaičiau, kas gavosi, net suabejojau ar verta „skelbtis“. Bet pažadas yra pažadas 🙂

Pirmadienis

  • Pusryčiai. Žalias kokteilis – bananai, obuoliai, linų sėmenys, moliūgų sėklos, džiovintos garšvos ir dilgėlės.
  • Arbata
  • Pietūs. Trys avokadai, rauginti agurkai, duona ir saulėgrąžos.
  • Užkandis. 4 morkos
  • Arbata
  • Vakarienė. Orkaitėje keptos bulvės su pabarstuku ir raugintais kopūstais.
  • Arbata

Antradienis

  • Pusryčiai. Žalias kokteilis – bananai, obuoliai, linų sėmenys, moliūgų sėklos, džiovintos dilgelės ir špinatai.
  • Užkandis. Keli mandarinai.
  • Pietūs. Virti lešiai su indiškais prieskoniais ir kmynais, rauginti agurkai.
  • Užkandis. Ryžių trapučiai.
  • Arbata
  • Vakarienė. Lęšių sriuba su duona.
  • Naktipietis. Arbata ir baltas sūris su medum. Nesusilaikiau 🙂

Trečiadienis

  • Pusryčiai. Žalias kokteilis – bananai, obuoliai, linų sėmenys, moliūgų sėklos, džiovintos dilgėlės, garšvos, morkų lapai, spanguolės, šaldytos mėlynės.
  • Užkandis. 3 obuoliai.
  • Arbata
  • Pietūs. Keptai/troškintos morkos su svogūnais ir ryžiais, plius rauginti kopūstai.
  • Užkandis. Morkos.
  • Vakarienė. Žmonai patiko mano pietų idėja, tai vėl gavau porcija ryžių su morkom, brokoliais, svogūnais.
  • Naktipietis. Vakarienės nebuvo per daug :). Orkaitėje kepta duoda su sūriu ir kmynais su raugintais agurkais ir skrudintom moliūgų ir kedrų sėklom.

Ketvirtadienis

Darbo reikalais praleidau Vilniuje, todėl ir racionas pakoreguotas

  • Pusryčiai. Žalias kokteilis – obuoliai, datulės, linų sėmenys, moliūgų sėklos, džiovinti špinatai, garšvos, morkų lapai, spanguolės, šaldytos braškės.
  • Arbata
  • Pietūs. „Pomodoro“ restorane valgyti baklažanų suktinukai ir imbierinė arbata.
  • Užkandis. Morkos.
  • Vakarienė. Greitas maistas – „Radharanė“ – samosa su soja ir samosa su daržovėmis.
  • Arbata
  • Naktipietis. Nesusilaikiau ir suvalgiau namie likusius makaronų su daržovėmis likučius :). Gal ir nereikėjo, bet neturiu valios nevalgyti, kai maistas po akimis…

Penktadienis

  • Pusryčiai. Žalias kokteilis – obuoliai, datulės, linų sėmenys, moliūgų sėklos, džiovintos garšvos, dilgėlės ir morkų lapai, spanguolės, šaldytos avietės.
  • Arbata.
  • Užkandžio nebuvo, todėl pietums jau buvau smagiai alkanas – ir pietūs buvo labai skanūs 🙂
  • Pietūs. Penktadienis pas mus darbe yra Gangos samosų diena – suvalgiau samosą su soja. Vilniaus Radharanės samosos „verkia kamputyje“ prieš Gangos samosą – kaina ta pati, o Gangos samosa dvigubai didesnė ir skanesnė 🙂
  • Užkandis. Morkos.
  • Vakarienė. Pasiiminėjau vaikus iš uošvienės, ji pavaišino blynais (ne vien iš baltų miltų – su dribsniais, bananais ir razinom) su uogiene. Prisivalgiau gal dvigubai daugiau nei reikėjo – organizmas ačiū nepasakė, todėl vakarą lydėjo prasta savijauta.
  • Vėlyva vakarienė. Su vaikais išsikepėm varškės apkepą su kukurūzų kruopomis. Dėkui blynam už tai, kad apkepo liko nemažai 🙂

Šeštadienis

  • Pusryčiai. Žalias kokteilis – obuoliai, bananai, linų sėmenys, džiovintos garšvos, dilgelės, morkų lapai, džiovintos avietės.
  • Pietūs/priešpiečiai. Avižinių dribsnių košė.
  • Arbata.
  • Vėlyvi pietūs. Orkaitei kepti makaronai ir brokoliai padaže (blenderyje sumalti pomidorai, prieskoniai, linų sėmenys, grietinė ir vanduo), pabarstyti džiugo sūriu.
  • Pavakariai. Mandarinai.
  • Vakarienė. Duona su sviestu ir apkeptomissėklomis (moliūgų, kanapių, saulėgrąžų ir linų) ir rauginti agurkai.
  • Arbata.

Sekmadienis

  • Ankstyvi pusryčiai. Vaikai sakė negers kokteilio, tai pasidariau „papiktintą“ – obuoliai, daugiau nei įprasta džiovintų dilgėlių, morkų lapų, datulių, linų sėmenų, spanguolių.
  • Pusryčiai. Avižinių dribsnių košė.
  • Pietūs. Lęšių sriuba su morkomis, šampinjonais ir brokoliais.
  • Pavakariai. Varškės apkepas su bananais.
  • Vakarienė. Duona su guacamole.

 

Žymos:

9 Responses to Savaitės meniu

  1. Laura sakė:

    super, labai patiko, idėjų radau 😉 nesustok, ties viena savaite 😉 gal pvz Martina galėtų receptais pasidalinti? 🙂 kad ir lęšių sriubos pvz 🙂

  2. Andrius Andrius sakė:

    Toliau testi neverta – žiemą racionas nėra toks įvairus 🙂
    Pavasarį bus galima atnaujinti, kai pradės lįsti žalumynai 🙂

  3. Onutė sakė:

    Pasidalinkit makaronų padažo receptu! 🙂 Ir dar įdomu, kokias žoles dedate į kokteilius. Mes 1,5 metų gerėm kokteilius bet ypač žiemą būdavo sunku gauti normalių žalumynų. Negi jūs tiek prisidžiovinę/prisišaldę esate? Iš kur morkų lapus traukiate? 🙂

  4. tomasjkn sakė:

    Nustebino vienas punktas: morkų lapai
    Hmmm, o jie nėra baisiai kartūs? Kažkaip iš vaikstės toks mental picture susidaręs, kad kartūs ir nevalgomi :). Aišku jau turbūt šimtą metų neesu ragavęs…

    • Andrius Andrius sakė:

      Jei atvirai – vienų morkų lapų neragavau :). Bet 3 dideli šaukštai džiovintų morkų lapų ant 2,5l kokteilio kartumo tikrai neduoda. O aromatą suteikia 🙂

    • Andrius Andrius sakė:

      Ir dar – Butenko rašo, kad maistine verte morkų lapai lenkia pačias morkas 🙂

  5. Egle sakė:

    Aha, man irgi klausimas, kur tu visu zoliuu gaut paprastam mirtingajam?
    Ir dar – ar pastebejot tiesiogini rysi su ligu sumazejimu, kai pakeitet mityba?

    • Andrius Andrius sakė:

      Variantai realiai 3:
      1. Džiovinimas. Prisidžiovinom dilgelių, garšvų, morkų lapų ir špinatų.
      2. Daiginimas. Dar rimtai nebandėm, bet tikrai šią žiemą darysim).
      3. Prekybcentriai. Tik iš bado 🙂

      Dėl ligų. Truputi yra čia – http://www.ieskantysmenulio.lt/kunas/kodel-as-nevalgau-mesos/. O šiaip tai realiai nebesergu rimtai (tarkim, kad neičiau į darbą). O virusai jaučiu, kad kabinasi, tik (tfu tfu tfu) neužkimba 🙂

  6. Moskitas sakė:

    per dažnas valgymas
    „Pagrindinė civilizacinių ligų priežastis – per didelis insulino gamybos kiekis. Optimizuojant insulino gamybą – sveikstam, o pragyvenimo amžius ilgėja. Pirma priežastis, didinanti insulino gamybą organizme – dažnas maitinimasis. “
    http://www.unimed.lt/straipsniai/insulinas/

    +per daug polinesočiųjų riebiųjų rūgščių.

Komentuoti: Moskitas Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *