Sveikuoliškas pabarstukas

Kaip greitai ir paprastai prisotinti maistą įvairiomis naudingomis medžiagomis? Viskas labai paprasta, imam sėklų, sumalam ir barstom ant maisto. Voilà! Naudingų medžiagų kiekiai, aišku, nedideli, bet tikrai geriau negu nieko. 🙂Kokias sėklas dedam?

  • Linų. Vitaminas B1, kalcis, geležis, magnis, manganas ir tt. Turi nemažai omega-3, bet neaišku ar tikrai gerai pasisavinama iš linų.
  • Moliūgų. Vitaminai B1, B3 magnis, geležis, varis, cinkas, fitosteroliai (priešvėžiniai) ir tt.
  • Kanapių. Vitaminai B1, B6, Magnis, cinkas, omega-6, omega-3 ir tt.
  • Sezamų (nelukštentos). Kalcis, geležis, magnis, fosforas, varis, manganas, ir tt.
  • Saulėgrąžų. Vitaminas E ir krūva visokių kitokių gerų dalykų 🙂

Skonio mažai, bet ne dėl skonio barstom :). Esu girdėjęs, kad sėklas prieš malimą skrudina, tačiau man nekyla rankos, nors skonį tikrai gerina :).

Rezultate – pabarstukas:

P.S. Malam su tokiu daiktu:

3 komentarai

  1. Moskitas sakė:

    Laimė, kad nekyla ranka paskrudinti, nes polinesočiosios RR oksiduotųsi iškarto..dabar- tik pastovėjusios…

  2. Tilia sakė:

    bet tikriausiai semkos ir moliūgai ne ‘maxėj’ pirkti?… nes man tai tokių valgyti neplautų ir nepaskrudintų nekyla 🙂
    kur perkat visą šitą gėrį?

  3. Andrius Andrius sakė:

    Kažkada pirkom ekologiškas, bet dabar nusipirkom „maxi paką“ urmo bazėje 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *