Seminaras „Gyvenimo pamokos: koks pats esi – tokias situacijas pritrauki“

busenaApsilankiau Rimvydo Židžiūno seminare „Gyvenimo pamokos: koks pats esi – tokias situacijas pritrauki“. Kaip ir reikalauja geras tonas, atėjau be lūkesčių, tačiau su atviru protu :). Ir likau nenusivylęs :). Bendras įspūdis labai geras – vertinu 5/5. Konspektuoju, idant galėčiau po kurio laiko vėl prisiminti.

Pagrindinis seminaro motyvas – mūsų būsenos, kaip jos įtakoja mus ir mūsų gyvenimą.

Kas yra būsena?

Būsena susideda iš trijų pagrindinių komponentų, kurie vienas kitą įtakoja:

  • Minčių
  • Emocijų ir jausmų
  • Kūno

Keičiant savo būseną, reikia keisti visus komponentus.

Destruktyvi būsena

Pati sunkiausia būsena, kai dominuoja blogos emocijos ir toksiškos mintys (prajuokino pavydo apibūdinimas – „geriu nuodus ir tikiuosi, kad mano priešas numirs“). Natūralios reakcijos į šią būseną:

  • kova/agresija, kas realiai tik stiprina būseną;
  • pasidavimas, kas iš esmės yra degradavimas ir taip pat stiprina būseną.

„Normali“ būsena

Populiariausia, „kasdieniška“, pilka būsena. Nei gerai, nei blogai, sunku pasakyt 🙂

Labai sunku išlipti iš šios būsenos, nes tai mūsų komforto zona. Bet koks keitimas yra labai „sudėtingas“ – niekam nepatinka keisti darbą, santykius ir t.t.

Problemos

  • Bandymai išlipti iš šios būsenos dažniausiai yra siejami su žalingais įpročiais – alkoholis, saldumynai, ar kiti išoriniai dirgikliai.
  • Ilgainiui ši būsena pereina į destruktyvią būseną – paprasčiausiai užknisa tas pats per tą patį :). Kelias daug maž toks – kasdienybė -> depresija -> „juoda juosta“ gyvenime. O tada grįžtam vėl į kasdienybę ir džiaugiamės, kad juoda juosta pasibaigė :).

Darnos būsena

Koh Phi Phi 130Mintys nekovoja su emocijomis, gyveni taip kaip nori. Moki būti savimi. Neieškai pasitenkinimo išoriniame pasaulyje.  Gera, laimės būsena, tačiau praeina, jei žmogus neevoliucionuoja.

Darnos „tipai“:

  1. Darna su savimi, kai priimti save tokį koks esi, neperdarinėji.
  2. Darna su pasauliu, santykiuose ir poelgiuose.

Darnos būsena tai nėra vien tik geros emocijos, bet net ir neigiamos emocijos dera su geromis.

Pritraukimo/Rezonanso dėsnis

Na, šitoj vietoj gal ir ne visi patikės, bet ir nebūtina :). Jei trumpai – mintis tame, kad jūsų būsena pritraukia atitinkamą aplinką, iššaukia tam tikrus dalykus. Jei esi destruktyvios būsenos – ne tik matysi žmones, kurie irgi yra destruktyvūs, tačiau ir juos pritrauksi. Ir tai ne tik taikoma žmonėms (kaip tu elgiesi, taip ir su tavim elgiamasi; kuo daliniesi, tą gauni), bet ir pasauliui – jei tu darnoje, pasaulis siūlo tau galimybės – tau „sekasi“.

Kitos geros įžvalgos

  • Negali mylėti kitų, kol nemyli savęs.
  • Neturi pertekliaus – nesidalink.
  • Priimk save tokį, koks esi. Neperdarinėk savęs. Pažink ir atskleisk save.
  • Keisk ne save, o savo įpročius/elgseną.
  • Neperdarinėk aplinkinių, priimk juos tokius, kokie jie yra. Nepatinka – nebūk su jais.
  • Žmogaus nuo 7 metų beveik neįmanoma pakeisti, jis turi keistis pats.

Žinoma, visko buvo daugiau, geriau, išsamiau. Kitas seminaras „Konkurencijos nėra – yra tik kooperacija“ vyks balandžio 24 dieną. Dalyvausiu ir jums rekomenduoju 🙂

Žymos:,

5 komentarai

  1. Laura sakė:

    neveikia linkas į seminarą 😉

  2. Andrius Andrius sakė:

    Dėkui, pataisiau. 🙂

  3. Nomeda sakė:

    Labai panašiai mintys išdėstytos knygoje Paslaptis (The Secret by Rhonda Byrne). Man labai patiko. Yra ir video. Tikriausiai jau esate skaitę. Man tai buvo atradimas. O su savimi „dirbti“ vnėra jau taip ir paprasta. 🙂

  4. Silvija sakė:

    Ačiū, įdomios mintys. Bet nesupratau šios: „Neturi pertekliaus – nesidalink“. Gal galima būtų plačiau, kas turima omeny? 🙂 Dėkui 😉

    • Andrius Andrius sakė:

      Grubiai tariant – tam, kad kažką duoti, turi tai turėti. Pvz, jei nemyli savęs – nebandyk dalinti meilės kitiems.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *